ACTA 4 / TEC - 2 GRUP - 1
- Lloc: Cafeteria de la FIB - UPC.
- Data: 24 de març del 2015.
- Hora inici: 18:30.
- Hora finalització: 19:30.
- Assistents: Joan Carles Baro, Èric Carrion Valls, Isaac Carles
Mollfulleda, Gerard Calle Reus.
Ordre del dia:
1. Anàlisi de les propostes demillora pel nostre projecte.
Acceptació de la proposta que cada alumne faci el seu objecte, però seguirem
fent els grups, perquè així es poden ajudar al taller, alhora de subjectar, o resoldre
dubtes. Però sí que trobem més enriquidor que cada alumne arribi a construir un
propi objecte.
Proposta perquè els alumnes puguin escollir el material per a l’elaboració
de l’objecte; li hem estat donant voltes; i sí que és interessant, ja que
durant el trimestre es fa la unitat didàctica sobre els materials, però tot i
així, creiem que tanta llibertat d’elecció, comptant amb el disseny, implicaria
massa dificultat a la pràctica. Decidim tenir l’activitat acotada en aquest sentit,
i els llapis de colors seguiran sent el material comú per a tots els grups.
Observem que més d’un grup ens aconsella tenir més cura amb la
seguretat, estem d’acord en afegir recordatoris per evitar accidents i reforçar
temes de seguretat, segurament no vam puntualitzar gaire que el projecte és la
primera pràctica a l’aula taller, però no la primera visita, on els alumnes ja
hauran vist totes les eines al seu abast i se’ls hi ha explicat totes les
normes de seguretat a tenir en compte.
Seguint amb la seguretat, alhora de tallar peces petites, hem d’aconsellar
la utilització del cargol de banc, i per la unió d’aquestes, canviarem la cola
termo-fusible per la cola blanca i així evitar possibles cremades.
Una altra millora, serà la de completar la fitxa per a l’alumnat amb la
temporització, on no hem estat gaire detallats.
- Acords:
Per a la pròxima acta, el tema principal, serà l’anàlisi de les
propostes de millora del grup de TEC 1, els quals han viscut de primera mà el
nostre projecte.
- Compromisos:
Pensar propostes pel video
tutorial, per poder fer una pluja d’idees.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada