Els premis o concursos poden estimular o motivar l'alumnat, però tampoc no es tracta de fer ensinistraments com en els gossos, que acabin fent el què volem a canvi d'un regalet, perquè després, si no hi ha recompensa no voldran fer res. Creiem que els concursos s'han de plantejar com una oportunitat per poder participar i que puguin presentar-s'hi de manera voluntària.
Avantatges
|
Inconvenients
|
ü Motivació a
alguns alumnes per a l’obtenció d’un premi.
ü Donar a
conèixer la feina realitzada més enllà del centre.
ü Perdre la
por al fracàs.
ü Millorar
els dots de comunicació
|
´
Desmotivació per no arribar als resultats desitjats.
´
Desviem l’atenció de l’alumnat al sector que es premia (perquè
no ho premiem tot à) únicament
treballaran si hi ha alguna compensació per la feina feta.
|
Com comentàvem a classe, ens podem trobar amb el problema de que no hi ha suficients places al concurs pels alumnes que voldrien participar... Vam estar d'acord, que des del centre, s'hauria de fer un concurs a part per poder guanyar la plaça, on el jurat estaria format per diferents professors o professionals en el tema, a poder ser aliens al centre. I així el guanyador podria presentar el seu treball al concurs en qüestió.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada