dissabte, 4 d’abril del 2015

Situació compromesa

L'altre dia vaig estar parlant de les drogues en l'adolescència, projecte home, i em va fer recordar una anècdota que em va passar pocs dies després de començar la meva estada a l'escola. I així és com ha sortit les ganes de fer aquest apartat de les vivències que serà com el meu diari personal.

Doncs com he comentat, era just el principi de la meva estada al centre, el tercer dia per ser exacte, encara tot peix i sense saber cap on havia d'anar i què fer, em vaig apuntar ajudar a uns professors que feien una sortida amb els alumnes de 3r i 4t d’ESO per veure una representació teatral sobre una lectura de l’assignatura de català (El cafè de la granota), per cert, uns actors joves molts bons que van saber captar l'atenció de l'alumnat en tot moment i tots van quedar encantats.

La qüestió és que davant meu hi havia un noi, assegut amb una gorra, la qual portava una fulla de marihuana, i a mig acte, se li va caure el mòbil, que li vaig tornar just quan el vaig veure a terra, però al cap d'una estona, el que li va caure era un paquet de paper per embolicar els "cigarrets", i aquí ja no vaig saber reaccionar deixant el paquet a terra, ell sol se'n va adonar més tard i el va recollir. Em va quedar com una espina clavada per no haver actuat, ser que tampoc no hauria resolt res en aquell moment i menys sent el primer dia de contacte amb aquell noi. Però he volgut comentar aquesta anècdota per si em voleu deixar alguna opinió o consell, és un tema que pot ser força diari als centres, sobretot en el que estic, on ve la policia amb els gossos rastrejadors cada cert temps per evitar que els alumnes portin substàncies al col·legi.

1 comentari:

  1. Crec que ens toca intervenir...ni que sigui el primer dia (fins i tot per que és el primer dia...). La tolerància no ajuda en aquest tema... De tota manera, el passat, passat és, no et facis mala sang ara :-)

    ResponElimina